RSS

Îmi este greu să înţeleg omul

20 Mai

Îmi este greu să înţeleg omul. Şi ştii de ce? Pentru că noi oamenii suntem ciudaţi!

Am remarcat ceva foarte interesant (oare?), că tehnologiile, informaţiile peste limita la care noi le putem face faţă ne conduc către o zonă confuză. Trebuie să învăţăm să fim capabili să alegem, să fim precauţi (iar libertatea ce facem cu ea?). Eu nu ştiu dacă reuşesc tot timpul. Tu cum faci? Zău aşa! Am impresia că ne pierdem pe teritorii în care nici măcar prin ajutorul celor mai bune tehnici nu reuşim să mai găsim şi să identificăm punctele cardinale. Ce stupizenie! Mă întreb cum se descurcau oamenii din Antichitate? Nu aveau calculatoare mii, internet free non-stop şi totuşi au creat cele mai mari minuni ale lumii scrise şi nescrise. Mi-ar plăcea să trăiesc într-o asemenea epocă.

– Mă asculţi? Sau te-ai pierdut în imagini? Dacă vrei te pălmuiesc, nu e nicio problemă. Doar te rog să fii puţin mai atent. Vreau să dezvălui acest mister al Universului, numit OMUL!

Se pare că mai trebuie să invit câţiva amici la discuţie. Vreau să rezolv problema. Fii atent! Am stat şi am căutat o formulă matematică, logică pentru om, hai să spunem şi una literară. Pe care vrei să o auzi?

Parcă cea literară pare mai interesantă. Aşa şi este. Uite cum stă treaba. Omul e ca un condei. Îşi scrie propria viaţă, corect ortografic şi gramatical doar dacă a învăţat asta. Dacă a deprins aceste calităţi. Altfel, mănâncă câte o literă, aşa cum se chinuie când nu găseşte un răspuns la o întrebare, răstălmăceşte cuvintele şi figurile de stil, aşa cum sufletul i se întoarce pe toate părţile când suferă, iubeşte sau chiar răneşte pe cineva.

Nu, facem o înţelegere. Mă opresc aici până mai vin şi alte persoane. Sunt convins că teoria mea nu îţi va provoca interes. Am dreptate? Eu totuşi vreau să rezolv problema aceasta. Fii şi tu mai implicat OMULE!

 

Etichete: , , ,

Un răspuns la „Îmi este greu să înţeleg omul

  1. Loredana Floarea

    05/20/2012 at 1:39 PM

    Omul este o fiinţă socială greu de înţeles, care se avântă în jocul noilor tehnologii.

     

Lasă un răspuns

 
